דרישות ישראל ביתנו: חוקי הגיור, גיוס וברית הזוגיות ולימודי ליב"ה

    איתי גדסי No Comments on דרישות ישראל ביתנו: חוקי הגיור, גיוס וברית הזוגיות ולימודי ליב"ה

    לקראת הפגישה בין ראש הממשלה לבין יו"ר ישראל ביתנו. מפרסמים במפלגה את הדרישות להקמת הקואליציה. דרישות ישראל ביתנו לא יאפשרו ישיבה עם המפלגות החרדיות בקואליציה, לכן ההיתכנות להצלחת הפגישה נמוכה מאוד

    11:21
    02.05.24
    אבי רבינא ואיתי גדסי No Comments on "צימאון גדול": מנהל ארגון הקירוב מספר על תופעה מרגשת

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לקראת הפגישה בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לח"כ אביגדור ליברמן שתתקיים היום (חמישי) מפרסמת ישראל ביתנו את רשימת הדרישות ממשלה שתקום יחד איתם. בין הדרישות: חוק הגיוס ככתבו. חוק שמאשר גיורים לכל רבני הערים. חוק ברית הזוגיות לחתונות אזרחיות בישראל. הדרישות מרחיקות את ליברמן ממשלה עם הליכוד והחרדים.

    ראש הממשלה נפגש לראשונה לאחר נתק ביניהם מזה כחמישה חודשים. לאחר שליברמן הוביל את ישראל לבחירות. ראה"מ התייחס לפגישה ואמר: "נבוא לפגישה ונראה אם ליברמן רציני או רוצה למרוח זמן. אין טעם לבזבז את זמנה של המדינה".

    דרישות ישראל ביתנו לנתניהו: בין הצעות החוק שיוגשו ניתן למנות את חוק הגיוס, כפי שאושר בקריאה ראשונה בכנסת ה- 20 ובהתאם לנוסח שקידם משרד הביטחון; ביטול חוק המרכולים ומתן הסמכות לעיריות ולמועצות המקומיות לקבוע את אופי החיים ביישוב ובכלל זה האיזורים בהם ניתן לפתוח עסקים בשבת; הסמכת רבנים עירוניים לקיום הליך גיור, כפי שהיה נהוג עד לשנות ה 90.

    ברית זוגיות היוצרת מסלול מקביל ושווה זכויות וחובות ללמעלה מ- 5,000 חיילים שאינם יכולים להינשא בה; חובת לימודי ליבה כתנאי לקבלת תקציב למוסד חינוכי.



    0 תגובות